Liebherr SGNes 4375

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SGNes 4375 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Geerders 12-08-2020

Liebherr side by side sbses 8773

Geschreven voor: Liebherr SGNes 4375

Voor ons gezin, bestaande uit 5 personen , waren wij op zoek naar een koelkast en vriezer met veel inhoud, die zuinig is (A+++), weinig lawaai produceert en er bovendien ontzettend strak uitziet. Dat hebben wij gevonden bij deze side by side versie van Liebherr. Deze combinatie is een stijlvolle aanwinst voor de keuken. De zijkant van de koelkast is van hetzelfde materiaal als de deuren, wel belangrijk als de combinatie vrijstaand is. De verlichting is optimaal (LED), deuren zijn zelfsluitend en het bedieningspaneel is netjes strak achter de deuren verwerkt. De lades lopen soepel op telescopische laderails en bieden zowel in de diepvries als in de koelkast enorm veel opbergruimte. Het Bio-Fresh systeem op de lades werkt goed en is geschikt om groente, fruit, zuivel- en vlees langer te bewaren en dat klopt ook. Daarnaast biedt deze koelkast enorm veel ruimte om frisdrankflessen van 1,5 liter liggend te bewaren op de daarvoor bestemde flessenlegger, de koelkast biedt daarvoor voldoende diepte.
Wat de vriezer betreft hebben we deze ook wel uitgezocht vanwege de grote lades, er moesten pizzadozen van normaal formaat inpassen. En dat lukt in deze vriezer prima.
Eindconlusie; het kost een lieve duit maar je hebt dan ook werkelijk een apparaat staan wat ten eerste stijlvol is en daarnaast veel ruimte biedt, zuinig en stil is en doet waarvoor het gemaakt is.

Pluspunten

• enorm veel inhoud
  • zelfsluitende deuren met alarm na 1 minuut
  • prima verlichting
  • degelijke lades op rails
  • stijlvolle materialen en design

Frans 19-07-2020

Side by Side koel - diepvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr SGNes 4375

Wij hebben veel tijd genomen om ons te oriënteren. Wij zijn bij de Liebherr groothandel in Uithoorn geweest daar hebben wij heel veel informatie verkregen.
uiteindelijk hebben we onze droomsamenstelling gekozen.
Stevig aan de prijs maar wij zijn erg blij en Side-by-Side is geweldig. Ook de installatie
service was uitstekend. Kortom alles prima en een pluspunt is de extra lange garantie tot 7 jaar.

Pluspunten

• koelt snel
  • mooi verlichting
  • zacht sluiten en openen van de deuren

Minpunten

• geen minpunt

Duvekot 02-05-2020

aflevering door onafhankelijke leverancier was zeer slordig

Geschreven voor: Liebherr SGNes 4375

Ik ben door Witgoed specialist Jos Verstegen bijzonder goed geadviseerd. Fijne kast. Hele slechte aflevering door de externe vervoerder. Bij een aanschaf van een dergelijk bedrag verwacht ik dat niet. Minpunt van Liebherr!!!

Minpunten

• aflevering